Μέσα στο καλοκαίρι αναμένεται να παραδοθεί στην κυκλοφορία ένα μεγάλο τμήμα της Ιόνιας Οδού, το οποίο θα αποτελέσει ανάσα για την Ήπειρο και την Αιτωλοακαρνανία.
Πρόκειται για το τμήμα από τον Κουβαρά μέχρι την Αμφιλοχία, το οποίο θα παρακάμπτει και την Αμφιλοχία.
Ο δεύτερος χρονικός ορίζοντας τοποθετείται προς το τέλος του έτους και θα φέρει πλέον την Ιόνια κυριολεκτικά στην Ήπειρο, καθώς στην κυκλοφορία θα δοθεί το τμήμα από την Άρτα μέχρι τα Γιάννινα!
Σε έντεκα μήνες από τώρα, τον Μάρτιο του 2017, το σύνολο του κάθετου δυτικού άξονα, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και να πάρει τη δική του θέση στο αναπτυξιακό γίγνεσθαι της περιοχής.
Στο μήκος της Ιόνιας Οδού, κατασκευάζονται τέσσερις σήραγγες και πρόκειται για τις ακόλουθες:
– Σήραγγα Μακύνειας μήκους 542 μ στη Χ.Θ. 4+000
– Σήραγγα Κλόκοβας μήκους 2950 μ στη Χ.Θ. 6+380
– Σήραγγα Καλυδώνας μήκους 1200 μ στη Χ.Θ. 24+020
– Σήραγγα Αμπελιάς μήκους 900 μ στη Χ.Θ. 192+000
Δεκατρείς γέφυρες δεν είναι λίγες… Ξεχωρίζουν η γέφυρα στον Εύηνο, η γέφυρα στο Μενίδι, με μήκος άνω του μισού χιλιομέτρου, η περίφημη γέφυρα στην Κλεισούρα, που στις μελέτες της Ιόνιας Οδού ονομάζεται «Τσαγκαρόπουλου» και η γέφυρα Κρυφοβού.
Τα διόδια της Ιόνιας
Από τα Γιάννινα μέχρι το Αντίρριο θα λειτουργήσουν τέσσερις σταθμοί διοδίων, το κόστος των οποίων προς το παρόν, είναι άγνωστο.
Δύο από τους τέσσερις θα βρίσκονται στην γεωγραφική ενότητα της Ηπείρου και οι υπόλοιποι στην Αιτωλοακαρνανία.
Σταθμοί διοδίων θα λειτουργούν στο Τέροβο, στο Κομπότι, στο Αγγελόκαστρο και στην Κλόκοβα.
Πέραν αυτών όμως θα λειτουργήσουν και δέκα πλευρικοί σταθμοί διοδίων. Κατασκευάζονται –διπλοί- στην Γαβρολίμνη, στον Ανισόπεδο Κόμβο Μεσολογγίου, στον Κουβαρά, στον Ανισόπεδο Κόμβο Άρτας, στον Ανισόπεδο Κόμβο Γοργόμυλου.
Αξιοσημείωτο είναι ότι στην Ιόνια θα λειτουργήσουν πέντε σταθμοί εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών. Οι θέσεις που έχουν οριστεί είναι στον Ανισόπεδο Κόμβο Ευηνοχωρίου, στην Αμβρακία, στην Αμφιλοχία, στη Φιλιππιάδα και στο Επισκοπικό.
EpirusPost
EpirusPost