Ζούμε σε μια εποχή όπου οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν αναδιαμορφώσει σημαντικά τις επιχειρηματικές δραστηριότητες. Πολλές επιχειρήσεις καταφεύγουν σε λύσεις λογισμικού cloud αποφεύγοντας τις πολύπλοκες εγκαταστάσεις on-premise. Ειδικά στο χώρο του τουρισμού και της εστίασης τα προγράμματα παραγγελιοληψίας έχουν εξελιχθεί πολύ. Παρακάτω, θα εξερευνήσουμε τα πλεονεκτήματα ή τα μειονεκτήματα που έχει ένα συνδρομητικό λογισμικό από ένα αντίστοιχο που βρίσκεται στις εγκαταστάσεις της εταιρείας.
Συστήματα παραγγελιοληψίας σε cloud
Ένα από τα πιο έντονα πλεονεκτήματα ενός συστήματος που βασίζεται στο cloud είναι η εξασφάλιση του αρχικού κόστους. Δεν χρειάζεται να επενδύσετε σε υποδομή υπλογιστών, ή εξειδικευμένο προσωπικό IT για να το υποστηρίξετε. Όλα τα έξοδα καλύπτονται από την συνδρομή σας χωρίς την δική σας συμμετοχή.
Οι λύσεις Cloud προσαρμόζονται εύκολα στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες που μπορεί να έχει μία επιχείρηση. Είτε αντιμετωπίζετε μια απότομη αύξηση κατά τις περιόδους διακοπών είτε επεκτείνετε την επιχείρησή σας, η εφαρμογή cloud μπορεί να χειριστεί τις κυμαινόμενες απαιτήσεις χωρίς να απαιτεί περίπλοκες προσαρμογές από εσάς ή περαιτέρω έξοδα.
Για την ασύρματη παραγγελιοληψία https://www.elink.com.gr/ που είναι σε cloud, οι ενημερώσεις του λογισμικού είναι συνήθως αυτόματες. Αυτό διασφαλίζει ότι έχετε πάντα τις πιο πρόσφατες δυνατότητες, ενημερώσεις, απόδοση και ασφάλεια χωρίς καμία προσπάθεια εκ μέρους σας.
Οι Cloud εφαρμογές παραγγελιοληψίας επιτρέπουν στους υπαλλήλους να έχουν πρόσβαση στο σύστημα από οπουδήποτε, με όποια συσκευή θέλουν, είτε από κινητό ή tablet, δεδομένου ότι έχουν σύνδεση στο διαδίκτυο. Αυτό διευκολύνει την απομακρυσμένη εργασία, την πρόσβαση από πολλά σημεία πωλήσεων σε πραγματικό χρόνο. Μια εταιρεία αλυσίδας εστιατορίων μπορεί για παράδειγμα να έχει το ίδιο λογισμικό παντού με κεντρικό έλεγχο.
Όλοι οι πάροχοι cloud υπηρεσιών επενδύουν σημαντικά στα μέτρα ασφαλείας. Προσφέρουν κρυπτογραφημένη αποθήκευση δεδομένων, έλεγχο ταυτότητας πολλαπλών παραγόντων και τακτικά αντίγραφα ασφαλείας, διασφαλίζοντας ότι τα δεδομένα σας παραμένουν ασφαλή.
Ποιες οι διαφορές με τα on-premise λογισμικά παραγγελιοληψίας
Σε ένα on-premise λογισμικό, οι επιχειρήσεις μπορούν να έχουν άμεσο έλεγχο του λογισμικού τους. Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες μπορούν να προσαρμόσουν τις δυνατότητές τους και τις ροές εργασίας ώστε να ταιριάζουν στις συγκεκριμένες ανάγκες τους.
Για βιομηχανίες με αυστηρούς κανονισμούς δεδομένων, οι λύσεις εσωτερικής εγκατάστασης ενδέχεται να προσφέρουν καλύτερη ασφάλεια. Δεδομένου ότι τα δεδομένα παραμένουν εσωτερικά, οι εταιρείες μπορούν να επιβάλλουν τα δικά τους πρωτόκολλα ασφαλείας και να διασφαλίσουν το απόρρητο των δεδομένων.
Σε αντίθεση με τις λύσεις που βασίζονται σε cloud που ενδέχεται να απαιτούν συνεχείς πληρωμές, το λογισμικό εσωτερικής εγκατάστασης έχει συνήθως μια εφάπαξ αγορά. Αν και υπάρχουν μελλοντικά έξοδα που σχετίζονται με τη συντήρηση και τις αναβαθμίσεις και δεν υπάρχει μηνιαία ή ετήσια συνδρομή.
Σύμφωνα με τα παραπάνω, μπορεί κανείς να συμπεράνει ότι λογισμικά παραγγελιοληψίας που βασίζονται σε συνδρομή διασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία της επιχείρησης και χρησιμοποιούν πάντα την πιο πρόσφατη έκδοση λογισμικού. Οι συνεχείς αναβαθμίσεις φέρνουν νέες δυνατότητες, βελτιώσεις και ενημερώσεις στον κώδικα ασφαλείας.
Οι συνδρομές προσφέρουν την ευελιξία στο να αυξάνουν τις λειτουργίες τους ή να τις μειώνουν ανάλογα με τις επιχειρηματικές τους ανάγκες. Εάν υπάρχει ανάγκη για επέκταση, μπορείτε να αλλάξετε το πακέτο συνδρομών, πληρώνοντας περισσότερα χρήματα για να αποκτήσετε μια έκδοση με περισσότερες δυνατότητες.
Με τα λογισμικά συνδρομής, δεν υπάρχει μεγάλη αρχική επένδυση. Αυτό μειώνει τον οικονομικό κίνδυνο για τις επιχειρήσεις. Εάν το λογισμικό δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες, οι εταιρείες μπορούν να το αλλάξουν χωρίς να υποστούν σημαντική οικονομική ζημία. Επίσης, μπορούν να έχουν πάντα την τεχνική βοήθεια που τους χρειάζεται.