Ριζική αλλαγή έκανε στο λογότυπό του την Τετάρτη η δημοφιλής εφαρμογή Instagram εγκαταλείποντας ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα εμπορικά σήματα παγκοσμίως και υιοθετώντας ένα σχεδιασμένο από το μηδέν εικονίδιο στις αποχρώσεις του ροζ.
Η Instagram ανακοίνωσε ότι με την αλλαγή ήθελε να τονίσει το πόσο η εφαρμογή έχει αλλάξει τα τελευταία τέσσερα χρόνια, από την στιγμή που αγοράστηκε από το Facebook έναντι ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων.
Λίγοι θυμούνται πια ότι η εφαρμογή πρωτοπαρουσιάστηκε υπό την ονομασία Burbn. Παρ’α το δύσκολο όνομά της κατάφερε να γινει πασίγνωστη κυρίως λόγω των φίλτρων που πρόσφερε στους χρήστες της. Σήμερα το Instagram έχει γίνει ένα μαζικό κοινωνικό φαινόμενο με 400 εκατομμύρια χρήστες και μια πλατφόρμα δημοσιότητας για τους διάσημους και τους διαφημιστές που διαρκώς εξελίσσεται ενσωματώνοντας διαρκώς νέες δυνατότητες όπως το βίντεο.
«Εμπνευστήκαμε από τους τρόπους που η κοινότητά μας έχει αναπτυχθεί και αλλάξει. Θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι που θα αντανακλά το πόσο ζωντανή και διαφορετική έχει γίνει η αφήγηση ιστοριών μέσα από φωτογραφίες» δήλωσε ένας εκπρόσωπος του Instagram
Οι περιφερειακές εφαρμογές του Instagram, οι Boomerang, Layout και Hyperlapse, αλλαξαν και αυτές λογότυπα εφαρμόζοντας την ίδια γραμμή και χρωματική γκάμα.