Οι πολλαπλές έννοιες του εμβληματικού γράμματος της Apple.
Αν και η στρατηγική branding της πολυτιμότερης μάρκας στον κόσμο, της Apple, αρχίζει να το αφήνει πίσω της, το εμβληματικό γράμμα «i» που κοσμεί εδώ και χρόνια -συγκεκριμένα από το 1998 όταν πρωτολανσαρίστηκε με τα iMac- τα προϊόντα της, δεν είχε γίνει ποτέ σαφές στον κόσμο ποιά λέξη αντιπροσώπευε.
Όταν, επί ηγεσίας του Steve Jobs, το «i» έκανε την εμφάνισή του στα προϊόντα, ο ηγέτης της Apple το είχε συνδυάσει με το Internet, και την σαρωτική επίδραση που είχε στη ζωή του δυτικού κόσμου επάνω στην αλλαγή της χιλιετίας. Το «i», των iMac, των iBook και των iPods, σηματοδοτούσε την νέα εποχή της Apple, αναφέρει ο δημοσιογράφος Andrew Griffin του Independent.
Στην ιστορική πια παρουσίαση του iMac, το 1998, ο Steve Jobs είχε πει ότι ο υπολογιστής αυτός στόχευε στην «νούμερο ένα προτεραιότηα όλων των καταναλωτών: το internet».
Όμως, τότε, σε ένα από τα slide της παρουσίασής του ο Jobs είχε δείξει και μια σειρά ακόμα λέξεις που αντιπροσώπευε το «i»:
Ιντερνετ, μοναδικότητα, εκπαίδευση, πληροφόρηση, έμπνευση.
Από εκείνη την χρονολογία-σταθμό ακολουθούμενη και από το 2007 οπότε και παρουσιάστηκε το πρώτο iPhone, το «i» έμελλε να γίνει ένα γράμμα ταυτόσημο με τα προϊόντα της Apple, τα οποία κοσμεί ακόμα, αλλά σιγά σιγά αρχίζει να χάνει την λάμψη του, όπως αρκετά ευρήματα του marketing.
Τα νέα προϊόντα της Apple (Apple Watch, Apple TV) δεν συμπεριλαμβάνουν το «i» στην ονομασία τους, αφού πλέον θεωρείται δεδομένο ότι είναι συνδέονται με το Internet, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μεταφέρουν στο DNA τους και τις υπόλοιπες έννοιες με τις οποίες συνέδεσε την Apple, ο Steve Jobs