Χιλιάδες διδακτικές ώρες έχασαν τα παιδιά μας από το
Σεπτέμβριο μέχρι σήμερα. Το θέμα αναδεικνύει στη Βουλή ο Γιώργος Στύλιος, με
ερώτηση που συνυπογράφουν οι βουλευτές του τομέα μορφωτικών της Νέας
Δημοκρατίας. Το φετινό διδακτικό έτος τελειώνει με περισσότερα από 2.500
κενά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και 1000 κενά στη δευτεροβάθμια.
Σεπτέμβριο μέχρι σήμερα. Το θέμα αναδεικνύει στη Βουλή ο Γιώργος Στύλιος, με
ερώτηση που συνυπογράφουν οι βουλευτές του τομέα μορφωτικών της Νέας
Δημοκρατίας. Το φετινό διδακτικό έτος τελειώνει με περισσότερα από 2.500
κενά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και 1000 κενά στη δευτεροβάθμια.
Η ζημιά την οποία υφίστανται οι μαθητές μας θα γίνει πλήρως
αντιληπτή σε λίγα χρόνια, όταν θα κληθούν να σταδιοδρομήσουν. Ο συναγωνισμός
στον επαγγελματικό και ακαδημαϊκό στίβο με συνομήλικους τους, ιδίως από άλλα
ευρωπαϊκά κράτη, θα είναι άνισος. Αυτή η τραγωδία πρέπει επιτέλους να
τελειώσει. Απαιτείται να διασφαλιστεί ότι δεν θα επαναληφθεί και του χρόνου.
Παρά τη διάχυτη αγωνία όλων μας, το Υπουργείο Παιδείας επιλέγει δυστυχώς να μη
δίνει πειστικές εξηγήσεις για το τι μέλλει γενέσθαι το επόμενο σχολικό έτος.
αντιληπτή σε λίγα χρόνια, όταν θα κληθούν να σταδιοδρομήσουν. Ο συναγωνισμός
στον επαγγελματικό και ακαδημαϊκό στίβο με συνομήλικους τους, ιδίως από άλλα
ευρωπαϊκά κράτη, θα είναι άνισος. Αυτή η τραγωδία πρέπει επιτέλους να
τελειώσει. Απαιτείται να διασφαλιστεί ότι δεν θα επαναληφθεί και του χρόνου.
Παρά τη διάχυτη αγωνία όλων μας, το Υπουργείο Παιδείας επιλέγει δυστυχώς να μη
δίνει πειστικές εξηγήσεις για το τι μέλλει γενέσθαι το επόμενο σχολικό έτος.
Οι κ.κ Βουλευτές καταλήγουν ερωτώντας τον αρμόδιο Υπουργό:
- Σε
ποιες ενέργειες έχει ήδη προβεί, ή θα προβεί, το Υπουργείο Παιδείας για να
μην αντιμετωπίσουμε και του χρόνου χιλιάδες κενά στα σχολεία από την
έναρξη μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους; - Σε
ποιο στάδιο βρίσκεται η υλοποίηση του «περίφημου» σχεδίου του Υπουργείου
Παιδείας για τους 20.000 διορισμούς στην εκπαίδευση την επόμενη τριετία;