14.8 C
Arta
Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024

Το νέο Πρόγραμμα «OPENMALL» παρουσίασε η Ευγενία Φωτονιάτα στην Άρτα

Ανοιχτή Διαβούλευση για το Πρόγραμμα «OPENMALL» διοργάνωσε την περασμένη Τρίτη ο Εμπορικός Σύλλογος Άρτας με προσκεκλημένη την Ειδική Γραμματέα Διαχείρισης Τομεακών Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του ΕΤΠΑ και ΤΣ, κα  Ευγενία Φωτονιάτα.

Τo Πρόγραμμα «Ανοιχτά Εμπορικά Κέντρα» αναμένεται να προκηρυχθεί τον επόμενο μήνα, είναι 100% επιδοτούμενο και δίνει τη δυνατότητα στους Δήμους και Εμπορικούς Συλλόγους/Επιμελητήρια να συνεργαστούν και να αναβαθμίσουν εμπορικούς δρόμους που βρίσκονται σε δίκτυα πεζοδρόμων & οδούς ήπιας κυκλοφορίας, αναδεικνύοντας την αγορά του κέντρου και δίνοντας ταυτότητα στην πόλη τους. «Σχεδιάσαμε τη δράση «Ανοιχτά Κέντρα Εμπορίου με βασικό μότο «Συνεργαζόμαστε, Αναβαθμιζόμαστε, Αποκτούμε ταυτότητα», ανέφερε η  κα  Ευγενία Φωτονιάτα, τονίζοντας πως «κάθε λέξη συνδέεται είτε με μια προϋπόθεση, είτε με έναν περιορισμό ή μια ευκαιρία που δίνει το πρόγραμμα».

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, ξεκαθάρισε ότι η δράση που έτρεξε το 2012 με εξαίρεση τον τίτλο δεν έχει τίποτα κοινό με τη σημερινή δράση. «Είναι διαφορετικός ο σχεδιασμός και δίνει πολύ περισσότερες ευελιξίες και ευκολίες η τωρινή δράση. Μιλάμε για ολοκληρωμένες παρεμβάσεις και για 100% επιδότηση. Αυτή λοιπόν είναι μια καινούργια δράση από το πρόγραμμα επιχειρηματικότητα. Θα ξεκινήσει και θα υλοποιηθεί με συνολικό προϋπολογισμό 50 εκατ. ευρώ και θα αφορά όλη τη χώρα», ανέφερε. Διευκρίνισε εξάλλου, πως η συγκεκριμένη δράση επιβάλλει την κοινή συμμετοχή του Δήμου και του Εμπορικού Συλλόγου ή σε περίπτωση αδυναμίας συμμετοχής του Εμπορικού Συλλόγου του Επιμελητηρίου. «Αυτοί οι δύο θα πρέπει να καταθέσουν μια κοινή πρόταση για την αξιοποίηση και αναβάθμιση της εμπορικής περιοχής που θα επιλέξουν. Αν ένας από τα δύο μέλη διαφωνήσει είτε προς το σχεδιασμό είτε ως προς την πρόθεση ή οτιδήποτε άλλο, δεν θα μπορεί κανείς από τους δύο να συμμετάσχει. Για την υλοποίηση του έργου καταρτίζεται και υπογράφετε μεταξύ τους Μνημόνιο Συνεργασίας», τόνισε.

Ειδικότερα η δράση όπως την ανέλυσε η κα Φωτονιάτα έχει ως εξής:

  • Δήμος χρηματοδοτείται με επιδότηση 100% και το μέγιστο ποσό που μπορεί να λάβει ανέρχεται στο 1,5 εκατ. ευρώ.
  • Εμπορικός Σύλλογος χρηματοδοτείται 100% και θα διαχειριστεί εκ μέρους των επιχειρήσεων, που θα μετέχουν ένα ποσό το οποίο αθροίζει έως 2.000 ευρώ για κάθε συμμετέχουσα επιχείρηση και έως 300.000 € συνολικά. Διευκρίνισε, μάλιστα ότι οι επιχειρήσεις που θα συμμετάσχουν δεν θα πιάσουν χρήματα στα χέρια τους, δεν θα προβούν σε καμία άλλη διαδικασία πέραν της υπογραφής κάποιων υπεύθυνων δηλώσεων και τις υποχρεώσεις που έχουν συμμετέχοντας στη δράση.

Προϋποθέσεις για την επιλογή της περιοχής παρέμβασης είναια)Να είναι εμπορική περιοχή στα χωρικά όρια αρμοδιότητας του Δήμου ή Δημοτικής Ενότητας με πληθυσμό 5.000 – 320.000 κάτοικων, με το μήκος της εμπορικής περιοχής να είναι τουλάχιστον 400 μέτρα εμπορικού δρόμου ή δικτύου εμπορικών δρόμων και β) να υπάρχουν πολιτιστικοί ή/και φυσικοί πόροι – δυνατότητα εξυπηρέτησης και άλλων χρήσεων.

Θα πρέπει να εξασφαλιστεί η:

  • Συμμετοχή του 70% τουλάχιστον των εγκατεστημένων εμπορικών επιχειρήσεων*, δηλ. ισόγεια καταστήματα με πρόσοψη στις οδούς της προτεινόμενης περιοχής παρέμβασης
  • Συμμετοχή τουλάχιστον 50 τέτοιων επιχειρήσεων (Μπορούν να συμμετάσχουν και εμπορικές επιχειρήσεις που βρίσκονται σε όροφο υπό την προϋπόθεση συμμετοχής των ισόγειων εμπορικών επιχειρήσεων, άλλες επιχειρήσεις (π.χ. εστίασης, ιδιωτικής εκπαίδευσης, ιδιωτικά ιατρεία, ξενοδοχεία, κινηματογράφοι-θέατρα, κέντρα αισθητικής), οι οποίες όμως δεν προσμετρούνται στους παραπάνω ελάχιστους περιορισμούς, κενά εμπορικά καταστήματα σε ποσοστό κατά μέγιστο 5% του συνολικού αριθμού των συμμετεχουσών εμπορικών επιχειρήσεων.

Ο Δήμος θα αναλαμβάνει να σχεδιάσει την:

  • Αναβάθμιση του δημόσιου χώρου, η οποία είναι υποχρεωτική και υλοποιείται από τον Δήμο μέχρι το 85% (μέγιστο) του επιλέξιμου Προϋπολογισμού του, (ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ: αναβάθμιση/κατασκευή πεζοδρόμων, υπαίθριων πολιτιστικών και αθλητικών εγκαταστάσεων, παιδικών χαρών, χώρων ανάπαυσης , ανάπλαση πλατειών/περιβάλλοντος χώρου μνημείων, κατεδαφίσεις παλιών κτιρίων ή απαλλοτριώσεις εκτάσεων, αποκατάσταση/ανάδειξη μνημείων, βελτίωση μικροκλίματος: πάρκα τσέπης, φυτεύσεις ψηλού πρασίνου & δενδροστοιχιών, ανάδειξη υδάτινου στοιχείου, παρεμβάσεις υψηλής σκίασης, βυθιζόμενοι κάδοι απορριμμάτων, κάδοι για οργανικά απορρίμματα, σύστημα απορροής όμβριων υδάτων, υπογειοποίηση καλωδίων κοινής ωφέλειας, παρεμβάσεις για την προσβασιμότητα ΑΜΕΑ, αναβάθμιση/δημιουργία χώρων στάθμευσης εξυπηρέτησης εμπορικών περιοχών χωρίς αντίτιμο, minibus τελευταίας τεχνολογίας, γλυπτά, εικαστικές εγκαταστάσεις, ειδικοί χώροι για αφισοκόλληση/γκράφιτι, κ.ά.),
  • την Προμήθεια και εγκατάσταση συστημάτων έξυπνης πόλης (ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ στις δράσεις μπορούν να συμπεριληφθούν έξυπνος οδοφωτισμός, έξυπνη διαχείριση απορριμμάτων, ασύρματη πρόσβαση στο διαδίκτυο, τηλεχειρισμός δημόσιων υποδομών και δικτύων, πλατφόρμες ενίσχυσης τοπικής επιχειρηματικότητας, κ.ά), και
  • τις Προμήθειες και εγκατάσταση συστημάτων έξυπνης βιώσιμης κινητικότητας (ενδεικτικά μπορούν να περιληφθούν: ηλεκτροκίνητα οχήματα για μεταφορά επισκεπτών αποκλειστικά στην εμπορική περιοχή από κόμβους μεταφορών, συστήματα διαχείρισης της κυκλοφορίας, ελεγχόμενης στάθμευσης & ελέγχου πρόσβασης σε πεζοδρόμους στην περιοχή παρέμβασης, σταθμοί κοινόχρηστων ποδηλάτων, ενώ δεν είναι επιλέξιμη η προμήθεια και εγκατάσταση καμερών ασφαλείας).

Από τις ενέργειες 2 & 3 είναι υποχρεωτική τουλάχιστον η μία και υλοποιούνται από το Δήμο μέχρι το 30% του επιλέξιμου προϋπολογισμού.

Από την πλευρά του ο Εμπορικός Σύλλογος/ Επιμελητήριο θα αναλάβουν:

  • την εφαρμογή ενιαίας αισθητικής ταυτότητας εμπορικής περιοχής. Είναι υποχρεωτική και μέχρι το 100% του επιλέξιμου Π/Υ του Εμπορικού Συλλόγου. Για παράδειγμα μπορούν να επιλεγούν: διαφώτιστα στέγαστρα, ομοιόμορφα στέγαστρα, τέντες, πινακίδες & επιγραφές, χρωματισμός εξωτερικών όψεων, επενδύσεις εξωτερικών όψεων με ομοιόμορφα υλικά, κ.ά. Επισημαίνεται πως είναιυποχρεωτική η αποξήλωση όλων των μη συμβατών στοιχείων (π.χ. φωτεινές ή/και κάθετες επιγραφές).
  • την Προβολή και προώθηση της εμπορικής περιοχής. Αυτή η Δράση είναι προαιρετική και για την υλοποίησή της μπορεί να χρησιμοποιηθεί μέχρι το 10% (μέγιστο) του επιλέξιμου Π/Υ του Εμπορικού Συλλόγου ( Πχ.:Διοργάνωση έως 3 εκδηλώσεων για την προβολή της εμπορικής περιοχής με έμφαση σε δράσεις πολιτισμού, κοινός εξοπλισμός διακόσμησης βιτρίνας/εξωτερικού χώρου. Επισημαίνεται πως Δεν είναι επιλέξιμες οι δαπάνες για σχεδιασμό και αναπαραγωγή έντυπου προωθητικού υλικού.

Στην πορεία της ελληνικής οικονομίας αναφέρθηκε στο χαιρετισμό της η υπουργός Διοικητικής Ανασυγκρότησης. Η κα Ολγα Γεροβασίληυποστήριξε ότι η Ελλάδα σε περίπου 4 μήνες θα βγει από την Επιτροπεία και άρα «θα διευρυνθεί τοπεδίο της δημοσιονομικής ελευθερίας μας και η χώρα θα επιστρέψει αμετάκλητα στην κανονικότητα, με ενισχυμένη την κυριαρχία της και σε σταθερή, αναπτυξιακή τροχιά». Επισήμανε εξάλλου, πως το νέο αναπτυξιακό πρότυπο της χώρας αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος της τετραετίας και αυτήν την περίοδο η κυβέρνηση εργάζεται ταυτόχρονα σε δύο επίπεδα: «Από τη μία με στόχο το τέλος των μνημονίων και από την άλλη για την επανεκκίνηση της χώρας μέσα από το εθνικό, αναπτυξιακό μας σχέδιο». Όπως είπε, στην κατάρτιση αυτού του σχεδίου πρωταγωνιστικό ρόλο έχουν οι τοπικές κοινωνίες, καθώς σκοπός της κυβέρνησης είναι «να συνδιαμορφώσει με τις παραγωγικές δυνάμεις του κάθε τόπου την επόμενη ημέρα για τη χώρα, προκειμένου τα αποτελέσματα της ανάπτυξης να διοχετεύονται δίκαια, δηλαδή σε όσο το δυνατόν περισσότερους πολίτες. Γιατί, όπως είπε, η δίκαιη και βιώσιμη ανάπτυξη απαιτεί συνθέσεις, δημιουργικές συμπράξεις και προώθηση των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της κάθε περιοχής».

Αναφερόμενη στη δημιουργία ενός ανοιχτού εμπορικού κέντρου στην Άρτα, η κα Γεροβασίλη τόνισε, πως πρόκειται «για ένα πρόγραμμα με εξασφαλισμένη την πλήρη χρηματοδότηση του εγχειρήματος και με τη δυνατότητα συμμετοχής όλων ανεξαιρέτως των επιχειρηματιών, χωρίς αποκλεισμούς, προνομιακές σχέσεις και μικροκομματικά συμφέροντα, ώστε οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις της πόλης να αποτελέσουν μέρος μιας ελκυστικής εμπορικής δραστηριότητας, με παράλληλες υπηρεσίες ψυχαγωγίας, προσελκύοντας τους επισκέπτες και παρατείνοντας την παραμονή τους στο εμπορικό κέντρο».

Ο Δήμαρχος Αρταίων κ. Χρήστος Τσιρογιάννης επισήμανε πως η ιδέα του OpenMall είναι πολύ καλή, καθώς πραγματικά ενεργοποιεί και βοηθά τις επιχειρήσεις και τον εμπορικό κόσμο της περιοχής που αναπτύσσονται. Από την πλευρά του ο Δήμος, ανέφερε ο κ. Τσιρογιάννης, θα αναλάβει κάποιες αναπλάσεις των δημόσιων χώρων στην περιοχή που θα επιλεγεί. «Θέλουμε να βάλλουμε το υγρό στοιχείο, να λύσουμε το κυκλοφοριακό ζήτημα, να κάνουμε κάποιες παρεμβάσεις» τόνισε.

Ταυτόχρονα, επικρότησε την προσπάθεια ενημέρωσης που γίνεται μέσω της διαβούλευσης, προκειμένου να επιλεγεί η καλύτερη λύση προς όφελος της τοπικής κοινωνίας.Υποστήριξε εξάλλου, πως η κα Φωτονιάτα ενδιαφέρεται πραγματικά για την Άρτα και βοηθάει με κάθε τρόπο, ωστόσο όπως είπε, «σε μια ανταγωνιστική διαδικασία σε μια διαδικασία συγκριτικής ή άμεσης αξιολόγησης αν δεν υπάρχουν ώριμες μελέτες, δεν μπορεί να βοηθήσει κανένας. Κατά συνέπεια θα πρέπει να ωριμάσουμε τις προτάσεις μας».

Ο κ. Τσιρογιάννης αναφέρθηκε στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο Δήμος λόγω γραφειοκρατίας, αλλά και των ελλείψεων σε μηχανικούς στις υπηρεσίες, καθώς λόγω του μνημονίου αρκετοί υπάλληλοι συνταξιοδοτήθηκαν. «Στις υπηρεσίες του Δήμου από τους 8 μηχανικούς μείνανε 4, άρα με τους αυτούς τους 4 ανθρώπους παλεύουμε και την καθημερινότητα και τα μικρά και μεγάλα έργα, που είναι χρήσιμα για τον τόπο. Κι είναι θετικό, που οι προσκλήσεις του ΕΠΠΕΡΑΑ σου δίνουν το δικαίωμα να εντάξεις τη μελέτη σας υποέργο και να μπορέσει να ωριμάσει, άρα δε σε αποκλείει», ανέφερε.

Πρόταση με αναπτυξιακό χαρακτήρα, που έχει ως στόχο να μεταλλάξει τον κεντρικό αστικό επιχειρηματικό ιστό της πόλης σε πρότυπο κέντρο εμπορίου, πολιτισμού και ψυχαγωγίας με απώτερο σκοπό όχι μόνο το εμπορικό κέρδος, αλλά την ενίσχυση της ανταγωνιστικής ταυτότητας της πόλης χαρακτήρισε το Πρόγραμμα «Ανοικτά Κέντρα Εμπορίου ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Άρτας κ. Γιάννης Γκολομάζος,επισημαίνοντας πως η Διοίκηση του Επιμελητηρίου θα τη στηρίξει.

Όπως είπε το συγκεκριμένο πρόγραμμα  θα αλλάξει την εικόνα του κέντρου της Άρτας, και θα φέρει πολλά οφέλη στα εμπορικά καταστήματα και καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος που βρίσκονται στο δίκτυο πεζοδρόμων της πόλης. Τόνισε ωστόσο, πως για να πετύχει ένα τέτοιο εγχείρημα χρειάζεται καταρχήν ανάπτυξη συνεργασιών μεταξύ των καταστημάτωνκαι επίσης, συνεργασία του Εμπορικού Συλλόγου με τον Δήμο Αρταίων. «Θα πρέπει όλοι να αφήσουμε πίσω μας τη μιζέρια και τον εσφαλμένο ανταγωνισμό, να δούμε το συμφέρον μας και επιτέλους να λειτουργήσουμε συλλογικά για να αποκομίσουμε τα οφέλη που δικαιούμαστε» υποστήριξε με νόημα ο κ. Γκολομάζος για να προσθέσει «Αν και ως περιοχή δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα με την δημιουργία κλειστού τύπου εμπορικών κέντρων, έχουμε να αντιμετωπίσουμε την έλλειψη χώρου στάθμευσης στο κέντρο της πόλης, αλλά και την εύκολη πρόσβαση σε διπλανές πόλεις, που προσφέρει πλόεν, η λειτουργία της Ιονίας οδού. Θα πρέπει λοιπόν, να συνεργαστούν όλοι μαζί οι έμποροι του κέντρου της Άρτας, να βρούμε τρόπους και να δώσουμε κίνητρα, ώστε να κρατήσουμε τους Αρτινούς καταναλωτές στην τοπική αγορά και γιατί όχι να προσελκύσουμε και κατοίκους των διπλανών νομών.

Κλείνοντας, κάλεσε τη διοίκηση του Εμπορικού Συλλόγου να σκεφτεί «μήπως «εκτός από τα “OpenMalls”, το καλοκαίρι να έχουμε και «Open Σάββατα».

Παίρνοντας πάσα από τον κ. Γκολομάζο, ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου κ. Δημήτρης Χουλιάρας υποστήριξε πως για να «έχουμε Open Σάββατα, θα πρέπει να έχουμε και Open Μυαλά», διευκρινίζοντας πως ο Εμπορικός Σύλλογος είναι «ανοιχτός σε προτάσεις», αρκεί εκτός από τους εμπόρους, που ούτως ή άλλως πραγματοποιούν εκπτώσεις το καλοκαίρι και οι άλλοι κλάδοι, εστίασης, τουριστικών καταλυμάτων, μεταφορών να ανταποκριθούν με προσφορές και η Δημοτική αρχή διοργανώνοντας εκδηλώσεις, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος της προσέλκυσης επισκεπτών στην Άρτα και άρα καταναλωτικού κοινού, οπότε να έχουν τη δυνατότητα και οι έμποροι να κρατήσουν τα καταστήματα ανοιχτά και τα Σάββατα του καλοκαιριού.

Σε ότι αφορά το Πρόγραμμα «OpenMall», ο κ. Χουλιάρας ανέφερε πως ο Εμπορικός Σύλλογος είχε ξεκινήσει μια προσπάθεια και είχε καταρτίσει και σχετική μελέτη, όταν προκηρύχθηκε το πρώτο πρόγραμμα για τη δημιουργία των OpenMalls, το 2012, ωστόσο τότε η νομοθεσία δεν του έδινε τη δυνατότητα να υποβάλλει πρόταση. Όπως τόνισε χαρακτηριστικά, «Το Πρόγραμμα αυτό είναι η ευκαιρία μας να δείξουμε δύο πράγματα πρώτον ότι μπορούμε να συνεργαστούμε και δεύτερον, να αναδείξουμε τη δυναμική που έχει η πόλη μας». Απαντώντας στην παραφιλολογία που έχει αναπτυχθεί για αποκλεισμούς εμπόρων από το Πρόγραμμα, λόγω της οριοθέτησης της οδού Σκουφά και των κάθετων πεζοδρόμων, ως περιοχής παρέμβασης, διευκρίνισε πως το ίδιο το Πρόγραμμα βάζει περιορισμούς στην επιλογή των περιοχών παρέμβασης, καθώς προβλέπει αναβάθμιση υπάρχοντος εμπορικού τμήματος πεζοδρόμου, κατά συνέπεια δεν υπάρχουν άλλες επιλογές. Υποστήριξε εξάλλου, πως αν το Πρόγραμμα είχε υλοποιηθεί δύο χρόνια νωρίτερα και πριν την έναρξη λειτουργίας της Ιόνιας οδού, η πόλη θα είχε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και τα εμπορικά καταστήματα πιθανότατα μεγαλύτερες πωλήσεις. «Το οξύμωρο είναι ότι έχουμε επισκεψιμότητα λόγω των δρόμων, αλλά δεν έχουμε αύξηση του τζίρου στα καταστήματα», υπογράμμισε.

«Το Πρόγραμμα αυτό δίνει την δυνατότητα να αναβαθμίσουμε τους δημόσιους χώρους του κέντρου, τις προσόψεις των εμπορικών καταστημάτων και να αναδείξουμε τα πολιτιστικά και ιστορικά μνημεία της πόλης, αλλάζοντας όλο τον κεντρικό ιστό της πόλης, την εμφάνιση της πόλης, αλλά και την ψυχολογία των καταναλωτών» ανέφερε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου.

Απαντώντας στο ρητορικό ερώτημα τι έχουν να κερδίσουν οι εμπορικές επιχειρήσεις που θα μετέχουν στο εγχείρημα, υποστήριξε πως «Σίγουρα δεν θα χάσουν κάτι, αντιθέτως θα έχουν τη δυνατότητα βάσει σχεδίου να αλλάξουν την πρόσοψη του καταστήματος τους και το σκέπαστρο – σκίαστρο που μπορεί να έχει το κατάστημα. Αυτό βέβαια, θα προκύψει από μια μελέτη, ένα σχέδιο. Άρα και ο εξωτερικός χώρος του πεζόδρομου με τις αναπλάσεις, που θα κάνει ο Δήμος θα αλλάξει και οι επιχειρήσεις θα έχουν τη δυνατότητα να προσθέσουν κάτι επιπλέον στην υφιστάμενη εικόνα τους, χωρίς να χαλάσουν τα θετικά στοιχεία, απλώς θα πρέπει να υπάρχει μια ομοιομορφία».

Το στοίχημα που καλούμαστε να κερδίσουμε, τόνισε ο κ. Χουλιάρας, είναι να καταφέρουμε να κρατήσουμε τους Αρτινούς στην πόλη, αλλά και να προσελκύσουμε καταναλωτικό κοινό και από τους γειτονικούς νομούς. Διευκρίνισε επίσης, πως η παρουσία της υπουργού κ. Γεροβασίλη και της Ειδικού Γραμματέως του Υπ. Ανάπτυξης κας Φωτονιάτα στην εκδήλωση δεν σημαίνει ότι έχουμε ενταχθεί ήδη στο πρόγραμμα. Όπως είπε, για να επιλεγεί η πρόταση για χρηματοδότηση θα πρέπει να υπάρξει καλή συνεργασία, σωστή οργάνωση και να συνταχθεί & υποβληθεί ολοκληρωμένη μελέτη από το Δήμο Αρταίων και τον Εμπορικό Σύλλογο.

Κλείνοντας, ανακοίνωσε πως θα υπάρξει σύντομα και νέα εκδήλωση προκειμένου να έχουν της δυνατότητα να ενημερωθούν όλοι οι έμποροι, που δεν είχαν την ευκαιρία να παραβρεθούν λόγω της λειτουργίας της αγοράς.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

SOCIAL

9,593ΥποστηρικτέςΚάντε Like
76ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ