Σάλος με την συμπεριφορά του προϊστάμενου στα jumbo της Πρέβεζας, ύστερα από καταγγελία μητέρας.
Σύμφωνα με την καταγγελία ο προϊστάμενος στα jumbo της Πρέβεζας δεν ήθελε να εξυπηρετήσει χειρουργημενο παιδί.
Αναλυτικότερα το περιστατικό έλαβε χώρα το Σάββατο στα jumbo της Πρέβεζας, περίπου στις 13.35μμ. όταν πελάτισσα με πρόσφατα χειρουργημενο παιδί έφτασε στην υποδοχή των γραφείων με σκοπό να αντικαταστήσει ελαττωματικό προϊόν το οποίο είχε προμηθευτεί την προηγούμενη ημέρα από jumbo άλλης πόλης, αφού ελέγχθηκε το παιχνίδι για το ελάττωμα του, τους ζήτησε ο προϊστάμενος να περιμένουν μισή ώρα γιατί η επιστροφή τυπικά ήταν 14 με 18 μμ το απόγευμα, η μητέρα τους ενημέρωσε ότι ο μικρός ήταν χειρουργημενος πρόσφατα και ήταν αδύνατον να περιμένει μισή ώρα το παιδί όρθιο, ήρθε μόνο και μόνο από την αγωνία του να αλλάξει το παιχνίδι-επιτραπεζιο για να γυρίσει να παίξει με τους φίλους του που θα ερχόταν λίγη ώρα αργότερα στο σπίτι του.
Ο προϊστάμενος ανένδοτος, αγνοώντας τα λόγια της μητέρας και μη προσφέροντας ούτε μια καρέκλα στο χειρουργημενο παιδί επέμενε να περιμένει το παιδί μισή ώρα για να μπορέσει να αλλάξει το ελαττωματικό παιχνίδι,για κάτι για το οποίο δεν ευθυνόταν κιόλας!!!
Τελικά μη μπορώντας να περιμένουν όπως μας είπε η μητέρα φύγανε χωρίς να καταφέρουν να αλλάξουν το παιχνίδι.
Ενημερωτικά τα Jumbo της Πρέβεζας δεν είναι μέσα στην πόλη, κάποιος κάνει διαδρομή άλλες φορές μικρότερη άλλες φορές μεγαλύτερη από τις γύρω περιοχές, όπως επίσης μπροστά ήταν και η αργία, το τριήμερο της 28 Οκτωβρίου και σε ιδέα ζούσες περιπτώσεις όπως αυτή θεωρούμε ότι έπρεπε να υπάρχει ελαστικότητά και πιο ανθρωπινη συμπεριφορά. !!!
Ανεπίτρεπτη η συμπεριφορά προϊστάμενου καταστήματος παιχνιδιών που κατά κύριο λόγω οι πελάτες του είναι μικρά παιδιά και σε αυτούς απευθύνεται!!!