Από την Τετάρτη 9 Μαρτίου στις 12 μ.μ. μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλουν αίτηση για να συμμετάσχουν στη δράση της ΕπανΕΚ «Επιχορήγηση επιχειρήσεων παροχής λογιστικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών».
Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων λήγει τη Δευτέρα 18 Απριλίου στις 3 μ.μ. Επισημαίνεται ότι κάθε νέα αίτηση μπορεί να υποβληθεί έως την καταληκτική ημερομηνία υποβολής αιτήσεων χρηματοδότησης.
Μεταξύ άλλων οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να γνωρίζουν τα εξής:
Ωφελούμενοι
Ωφελούμενοι της Δράσης, είναι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, αυτοαπασχολούμενοι λογιστές – φοροτεχνικοί (φυσικά πρόσωπα) και νομικά πρόσωπα παροχής λογιστικών και φοροτεχνικών υπηρεσιών, που λειτουργούν νομίμως στη χώρα, έχουν κάνει έναρξη στην αρμόδια ΔΟΥ και είναι εγγεγραμμένοι στα οικεία Μητρώα που τηρούνται στο Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας έως και τις 28/02/2022 και πληρούν τα αναφερόμενα στην Αναλυτική Πρόσκληση της Δράσης.
Σε κάθε Ωφελούμενο (διακριτό ΑΦΜ) θα αποδίδεται άπαξ συνολική επιχορήγηση έως 2.000 ευρώ με σκοπό την ψηφιακή αναβάθμιση της επιχείρησης τους.
Η καταβολή της επιχορήγησης
Η καταβολή της επιχορήγησης θα διατεθεί στο πλαίσιο του Κανονισμού (ΕΕ) 1407/18.12.2013 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, ενισχύσεις ήσσονος σημασίας (De Minimis) και θα υλοποιηθεί με βάση την εγκεκριμένη Αναλυτική Πρόσκληση της Δράσης, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της Απόφασης.
Στην Αναλυτική Πρόσκληση της Δράσης περιγράφονται αναλυτικά, οι προϋποθέσεις συμμετοχής, τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, ο τρόπος υποβολής των αιτήσεων χρηματοδότησης, η διαδικασία εξέτασής και αξιολόγησής τους, η ένταξή τους για χρηματοδότηση, οι επιλέξιμες δαπάνες, ο τρόπος καταβολής των χρηματοδοτήσεων, η διαδικασία ελέγχου και παρακολούθησης της υλοποίησης, οι υποχρεώσεις των Ωφελούμενων και οι λοιποί όροι της Δράσης.
Οι δαπάνες
Ως ημερομηνία έναρξης επιλεξιμότητας δαπανών ορίζεται η 1/1/2021. Η προθεσμία ολοκλήρωσης είναι έξι (6) μήνες από την ημερομηνία έκδοσης της Απόφασης Ένταξης και σε κάθε περίπτωση όχι πέραν της 31/12/2023.